• سه شنبه ٧ آذر ١٤٠٢-١٥:١٣
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠١٥
مظفر تذکر داد:11-196

وضعیت قرمز 2 پروژه در منطقه 16+گزارش تصویری

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در خصوص وضعیت قرمز 2 پروژه زمین ورزشی جوادیه و احداث زورخانه خیابان شهید وفایی در منطقه 16تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در یکصد و نود و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به احداث بوستان جوادیه در منطقه 16 گفت: یکی از اقدامات تحولی وخوبی که در این دوره مدیریت شهری در منطقه 16 انجام شد، تملک یک قالیشویی بزرگ در محله جوادیه بود که تبدیل به یک بوستان محلی در سال جاری شد که رضایت قابل توجه اهالی محله جوادیه را در پی داشت و موجب افزایش سرانه های فضای سبز در محله ای شد که سرانه فضای سبز پایینی داشت.
وی تشریح کرد: جایگزین این قالیشویی قدیمی که حصار بزرگی در محله بود، سه پروژه در زمین آن تعریف شد. اولین پروژه احداث همین بوستان جوادیه بود که خوشبختانه به خوبی انجام شد. دومین پروژه با توجه به فقدان پارکینگ در آن محله و نیاز مبرمی که وجود داشت، پروژه احداث پارکینگ زیرسطحی هم جوار این بوستان و در بخشی از آن زمین است که مسئولیت آن ابتدا بر عهده سازمان عمرانی مناطق گذاشته شد و پس از مدتی تکمیل این پارکینگ که گود بزرگی نیز در آن اکنون ایجاد شده، به سازمان حمل و نقل و ترافیک واگذار گردید، و متاسفانه از آن زمان تاکنون این پروژه پیشرفت قابل قبولی نداشته و ضرورت دارد سازمان حمل و نقل و ترافیک با پیگیری منطقه، اقدامات فوری را دنبال نماید.
مظفر افزود: پروژه سوم که روی پارکینگ مذکور، تعریف و تعبیه شده، احداث زمین ورزشی جوادیه همجوار با بوستانی است که ایجاد شده است. برای احداث این مجموعه ورزشی مازاد بر اعتبار احداث پارکینگ، 2 میلیارد تومان بودجه در ردیف های منطقه 16 در نظر گرفته شده و با توجه به شرایطی که بیان شد، در این زمینه پیشرفتی حاصل نشده و دارای وضعیت قرمز است.
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورا ادامه داد: یکی دیگر از پروژه های مصوب در بودجه سال جاری منطقه 16، احداث زورخانه خیابان شهید وفایی با اعتبار 5 میلیارد تومان در محله نازی آباد است. متأسفانه این پروژه هم هنوز آغاز نشده و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است. چنانچه مشکل، جانمایی ناصحیح زمین این پروژه بوده، چرا شهرداری در سیر مراحل کارشناسی تعریف یک پروژه و ارائه آن به شورای اسلامی شهر تهران، دقت لازم را نداشته و عملاً این بودجه فریز و بلااستفاده مانده است.
میثم مظفر در پایان با اشاره به زمان اندک باقیمانده تا پایان سال ضروری دانست شهرداری منطقه 16 و سازمان حمل و نقل و ترافیک اقدامات لازم را نسبت به این پروژه ها انجام داده و پروژه های مذکور از وضعیت قرمز خارج شوند.

 گزارش تصویری این جلسه را در لینک زیر ببینید:
yun.ir/md22e6

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: